Kundeservice

Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, dame

Enter fullscreen
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Vit, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
Arrow Right Arrow Left
Ord. pris 14 495,-
13 795,-
 Gratis Levering!
PreOrder
13795
DKK
Vit
Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W 2021 - White, dame
94570544
99451215
Forudbestillingsrabat på elcykler fra Evobike! Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en særdeles effektiv centermonteret Bafang Max Drive-motor, tryksensor samt et 10,4 Ah 36-volts-litiumbatteri med celler fra Samsung. ELCYKLER FRA EVOBIKE: 36-volts-litiumbatteri, Samsung-celler Hydraulisk skivebremsesystem Motor fra det velkendte mærke Bafang Baggrundsbelyst LCD-display med bl.a. speedometer Fem niveauer for motorassistance Udelukkende mærkevarekomponenter Fri levering til din hjemmeadresse 2 års tryghedsgaranti, også på batteriet MANGE ANDRE BILLIGERE ELCYKLER: 24-volts-litiumbatteri, noname-celler Enklere fælgbremse Motor fra ukendt producent Analogt panel Tre niveauer for motorassistance Mange billige komponenter Ikke fri fragt 6-12 måneders garanti, ingen på batteriet Evobike SPORT-8 er en sporty elcykel i en trekkingmodel, perfekt som pendlercykel. Kørestillingen kan ændres fra en sportslig indstilling til mere opret ved hjælp af styrstammen, hvor man kan justere både højde og vinkel. En stiv aluminiumsramme og et lavtplaceret litiumbatteri gør, at cyklen føles meget stabil og fleksibel. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en centermonteret motor fra Bafang. Denne type motor overfører kræfterne direkte til pedalerne, hvilket er en forskel i forhold til navmotorer, der er placeret inde i cyklens hjul. Denne centermotor har en såkaldt tryksensor, hvilket indebærer, at motoren kan registrere, hvor hårdt du træder i pedalerne, og tilføre motorkraft i henhold til dette. Jo hårdere du træder i pedalerne, desto mere hjælper motoren til. Det er helt klart det mest logiske funktionsprincip for en cykelmotor, eftersom det oftest er, når du træder hårdest i pedalerne, at du vil have mest motorhjælp. Andre motorer understøtter dig mere, jo hurtigere du træder i pedalerne, hvilket er en ulempe, hvis det pludseligt bliver tungt at træde i pedalerne, mens du cykler, og du ikke har nået at geare ned. I sådan en situation træder du langsomt, men hårdt ? og så understøtter motoren med tryksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevægelsessensorer reducerer ydelsen i sådan en situation. På styret er der et smart, baggrundsbelyst LCD-display, som du skal bruge for at indstille, hvor meget motoren skal hjælpe til på de fem niveauer. Her vises også oplysninger om batteriets status, hastighed, gennemsnitlig hastighed, tophastighed og distance. Du justerer cyklens lys foran og bagpå via LCD-displayet. Motoren assisterer op til ca.: 25 km/t i overensstemmelse med de gældende færdselsregler. Der er en knap til "Walk assist", der bevirker, at motoren kører med 6 km/h for at hjælpe til, hvis du skal trække cyklen. Litiumbatteriet i cyklen er fastgjort til stellet i en holder. Dette sænker cyklens tyngdepunkt en anelse sammenlignet med batterier på bagagebæreren, hvilket giver en mere behagelig og sporty cykeloplevelse. Dette gør også, at bagagebæreren kan frigøres helt til fx montering af en cykelstol. Det kan sagtens lade sig gøre at oplade batteriet, mens det sidder på cyklen, men det kan også tages ud og oplades et andet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung af typen 18650 NiMnCo, hvilket garanterer en lang levetid og stabil ydelse. Kapaciteten er 36 V og 10,4 Ah. Rækkevidden for elcykler er altid svær at angive, da det afhænger af en række forskellige faktorer, især hvor meget du hjælper til med at cykle, og hvilket understøttelsesniveau du har valgt. For at give en vejledende idé plejer vi at angive rækkevidden til ca.: 35-60 km pr. opladning. Gearsystemet fra Shimano Altus har 8 gear. Systemet er et såkaldt udvendigt gearsystem, hvilket giver en lav rullemodstand og et bredt gearudvekslingsområde. Som med alle andre udvendige gearsystemer skifter du gear, mens du træder i pedalerne. Bremsesystemet består af effektive hydrauliske skivebremser på både for- og baghjul. Dette giver en god bremseeffekt i alle gear. Cyklen leveres 95 % færdigmonteret med begge hjul monteret. Det eneste, du selv skal gøre, er at rette styret op og skrue pedalerne fast. Centermonteret Bafang Max Drive-motor, 250 W.Læs motorspecifikation Tryksensor til PAS-systemet Tophastighed ca.: 25 km/t SAMSUNG 36 V, 10,4 Ah-litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rækkevidde 35-60 km Opladningstid: 4-6 timer LCD-display med hastighedsmåler, triptæller etc. 8 gear, Shimano Altus Hydraulisk skivebremse foran og bagpå 28" fælge, dobbeltbundede aluminiumsfælge Kevlarforstærkede dæk med reflekskant Stel fremstillet i 6061-aluminium 51 cm stelhøjde Materiale, forgaffel: Aluminium LED-lys foran/bagpå Mål (LxB): Ca.: 183,6 x 40 cm Maks. lastvægt: 120 kg Vægt: 24 kg TÜV-testet
PreOrder
13795
DKK
Svart
Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W 2021- Sort, dame
94570540
99451215
Forudbestillingsrabat på elcykler fra Evobike! Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en særdeles effektiv centermonteret Bafang Max Drive-motor, tryksensor samt et 10,4 Ah 36-volts-litiumbatteri med celler fra Samsung. ELCYKLER FRA EVOBIKE: 36-volts-litiumbatteri, Samsung-celler Hydraulisk skivebremsesystem Motor fra det velkendte mærke Bafang Baggrundsbelyst LCD-display med bl.a. speedometer Fem niveauer for motorassistance Udelukkende mærkevarekomponenter Fri levering til din hjemmeadresse 2 års tryghedsgaranti, også på batteriet MANGE ANDRE BILLIGERE ELCYKLER: 24-volts-litiumbatteri, noname-celler Enklere fælgbremse Motor fra ukendt producent Analogt panel Tre niveauer for motorassistance Mange billige komponenter Ikke fri fragt 6-12 måneders garanti, ingen på batteriet Evobike SPORT-8 er en sporty elcykel i en trekkingmodel, perfekt som pendlercykel. Kørestillingen kan ændres fra en sportslig indstilling til mere opret ved hjælp af styrstammen, hvor man kan justere både højde og vinkel. En stiv aluminiumsramme og et lavtplaceret litiumbatteri gør, at cyklen føles meget stabil og fleksibel. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en centermonteret motor fra Bafang. Denne type motor overfører kræfterne direkte til pedalerne, hvilket er en forskel i forhold til navmotorer, der er placeret inde i cyklens hjul. Denne centermotor har en såkaldt tryksensor, hvilket indebærer, at motoren kan registrere, hvor hårdt du træder i pedalerne, og tilføre motorkraft i henhold til dette. Jo hårdere du træder i pedalerne, desto mere hjælper motoren til. Det er helt klart det mest logiske funktionsprincip for en cykelmotor, eftersom det oftest er, når du træder hårdest i pedalerne, at du vil have mest motorhjælp. Andre motorer understøtter dig mere, jo hurtigere du træder i pedalerne, hvilket er en ulempe, hvis det pludseligt bliver tungt at træde i pedalerne, mens du cykler, og du ikke har nået at geare ned. I sådan en situation træder du langsomt, men hårdt ? og så understøtter motoren med tryksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevægelsessensorer reducerer ydelsen i sådan en situation. På styret er der et smart, baggrundsbelyst LCD-display, som du skal bruge for at indstille, hvor meget motoren skal hjælpe til på de fem niveauer. Her vises også oplysninger om batteriets status, hastighed, gennemsnitlig hastighed, tophastighed og distance. Du justerer cyklens lys foran og bagpå via LCD-displayet. Motoren assisterer op til ca.: 25 km/t i overensstemmelse med de gældende færdselsregler. Der er en knap til "Walk assist", der bevirker, at motoren kører med 6 km/h for at hjælpe til, hvis du skal trække cyklen. Litiumbatteriet i cyklen er fastgjort til stellet i en holder. Dette sænker cyklens tyngdepunkt en anelse sammenlignet med batterier på bagagebæreren, hvilket giver en mere behagelig og sporty cykeloplevelse. Dette gør også, at bagagebæreren kan frigøres helt til fx montering af en cykelstol. Det kan sagtens lade sig gøre at oplade batteriet, mens det sidder på cyklen, men det kan også tages ud og oplades et andet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung af typen 18650 NiMnCo, hvilket garanterer en lang levetid og stabil ydelse. Kapaciteten er 36 V og 10,4 Ah. Rækkevidden for elcykler er altid svær at angive, da det afhænger af en række forskellige faktorer, især hvor meget du hjælper til med at cykle, og hvilket understøttelsesniveau du har valgt. For at give en vejledende idé plejer vi at angive rækkevidden til ca.: 35-60 km pr. opladning. Gearsystemet fra Shimano Altus har 8 gear. Systemet er et såkaldt udvendigt gearsystem, hvilket giver en lav rullemodstand og et bredt gearudvekslingsområde. Som med alle andre udvendige gearsystemer skifter du gear, mens du træder i pedalerne. Bremsesystemet består af effektive hydrauliske skivebremser på både for- og baghjul. Dette giver en god bremseeffekt i alle gear. Cyklen leveres 95 % færdigmonteret med begge hjul monteret. Det eneste, du selv skal gøre, er at rette styret op og skrue pedalerne fast. Centermonteret Bafang Max Drive-motor, 250 W.Læs motorspecifikation Tryksensor til PAS-systemet Tophastighed ca.: 25 km/t SAMSUNG 36 V, 10,4 Ah-litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rækkevidde 35-60 km Opladningstid: 4-6 timer LCD-display med hastighedsmåler, triptæller etc. 8 gear, Shimano Altus Hydraulisk skivebremse foran og bagpå 28" fælge, dobbeltbundede aluminiumsfælge Kevlarforstærkede dæk med reflekskant Stel fremstillet i 6061-aluminium 51 cm stelhøjde Materiale, forgaffel: Aluminium LED-lys foran/bagpå Mål (LxB): Ca.: 183,6 x 40 cm Maks. lastvægt: 120 kg Vægt: 24 kg TÜV-testet
PreOrder
13795
DKK
Röd
Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W 2021 - Rød, dame
94570542
99451215
Forudbestillingsrabat på elcykler fra Evobike! Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en særdeles effektiv centermonteret Bafang Max Drive-motor, tryksensor samt et 10,4 Ah 36-volts-litiumbatteri med celler fra Samsung. ELCYKLER FRA EVOBIKE: 36-volts-litiumbatteri, Samsung-celler Hydraulisk skivebremsesystem Motor fra det velkendte mærke Bafang Baggrundsbelyst LCD-display med bl.a. speedometer Fem niveauer for motorassistance Udelukkende mærkevarekomponenter Fri levering til din hjemmeadresse 2 års tryghedsgaranti, også på batteriet MANGE ANDRE BILLIGERE ELCYKLER: 24-volts-litiumbatteri, noname-celler Enklere fælgbremse Motor fra ukendt producent Analogt panel Tre niveauer for motorassistance Mange billige komponenter Ikke fri fragt 6-12 måneders garanti, ingen på batteriet Evobike SPORT-8 er en sporty elcykel i en trekkingmodel, perfekt som pendlercykel. Kørestillingen kan ændres fra en sportslig indstilling til mere opret ved hjælp af styrstammen, hvor man kan justere både højde og vinkel. En stiv aluminiumsramme og et lavtplaceret litiumbatteri gør, at cyklen føles meget stabil og fleksibel. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en centermonteret motor fra Bafang. Denne type motor overfører kræfterne direkte til pedalerne, hvilket er en forskel i forhold til navmotorer, der er placeret inde i cyklens hjul. Denne centermotor har en såkaldt tryksensor, hvilket indebærer, at motoren kan registrere, hvor hårdt du træder i pedalerne, og tilføre motorkraft i henhold til dette. Jo hårdere du træder i pedalerne, desto mere hjælper motoren til. Det er helt klart det mest logiske funktionsprincip for en cykelmotor, eftersom det oftest er, når du træder hårdest i pedalerne, at du vil have mest motorhjælp. Andre motorer understøtter dig mere, jo hurtigere du træder i pedalerne, hvilket er en ulempe, hvis det pludseligt bliver tungt at træde i pedalerne, mens du cykler, og du ikke har nået at geare ned. I sådan en situation træder du langsomt, men hårdt ? og så understøtter motoren med tryksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevægelsessensorer reducerer ydelsen i sådan en situation. På styret er der et smart, baggrundsbelyst LCD-display, som du skal bruge for at indstille, hvor meget motoren skal hjælpe til på de fem niveauer. Her vises også oplysninger om batteriets status, hastighed, gennemsnitlig hastighed, tophastighed og distance. Du justerer cyklens lys foran og bagpå via LCD-displayet. Motoren assisterer op til ca.: 25 km/t i overensstemmelse med de gældende færdselsregler. Der er en knap til "Walk assist", der bevirker, at motoren kører med 6 km/h for at hjælpe til, hvis du skal trække cyklen. Litiumbatteriet i cyklen er fastgjort til stellet i en holder. Dette sænker cyklens tyngdepunkt en anelse sammenlignet med batterier på bagagebæreren, hvilket giver en mere behagelig og sporty cykeloplevelse. Dette gør også, at bagagebæreren kan frigøres helt til fx montering af en cykelstol. Det kan sagtens lade sig gøre at oplade batteriet, mens det sidder på cyklen, men det kan også tages ud og oplades et andet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung af typen 18650 NiMnCo, hvilket garanterer en lang levetid og stabil ydelse. Kapaciteten er 36 V og 10,4 Ah. Rækkevidden for elcykler er altid svær at angive, da det afhænger af en række forskellige faktorer, især hvor meget du hjælper til med at cykle, og hvilket understøttelsesniveau du har valgt. For at give en vejledende idé plejer vi at angive rækkevidden til ca.: 35-60 km pr. opladning. Gearsystemet fra Shimano Altus har 8 gear. Systemet er et såkaldt udvendigt gearsystem, hvilket giver en lav rullemodstand og et bredt gearudvekslingsområde. Som med alle andre udvendige gearsystemer skifter du gear, mens du træder i pedalerne. Bremsesystemet består af effektive hydrauliske skivebremser på både for- og baghjul. Dette giver en god bremseeffekt i alle gear. Cyklen leveres 95 % færdigmonteret med begge hjul monteret. Det eneste, du selv skal gøre, er at rette styret op og skrue pedalerne fast. Centermonteret Bafang Max Drive-motor, 250 W.Læs motorspecifikation Tryksensor til PAS-systemet Tophastighed ca.: 25 km/t SAMSUNG 36 V, 10,4 Ah-litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rækkevidde 35-60 km Opladningstid: 4-6 timer LCD-display med hastighedsmåler, triptæller etc. 8 gear, Shimano Altus Hydraulisk skivebremse foran og bagpå 28" fælge, dobbeltbundede aluminiumsfælge Kevlarforstærkede dæk med reflekskant Stel fremstillet i 6061-aluminium 51 cm stelhøjde Materiale, forgaffel: Aluminium LED-lys foran/bagpå Mål (LxB): Ca.: 183,6 x 40 cm Maks. lastvægt: 120 kg Vægt: 24 kg TÜV-testet
Vælg model Lagerstatus
     White Out Of Stock   Forventes på lager  30-05-2021  Bliv kontaktet når produktet er på lager igen.
     Sort Out Of Stock   Forventes på lager  30-05-2021  Bliv kontaktet når produktet er på lager igen.
     Rød Out Of Stock   Forventes på lager  30-05-2021  Bliv kontaktet når produktet er på lager igen.
 
 
Klik på det blå mail-ikon for at blive kontaktet når produktet er på lager igen. Du kan forhåndsbestille når det er mindre en to måneder til at varen forventes at være på lager igen.

Forudbestillingsrabat på elcykler fra Evobike!

Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en særdeles effektiv centermonteret Bafang Max Drive-motor, tryksensor samt et 10,4 Ah 36-volts-litiumbatteri med celler fra Samsung.

ELCYKLER FRA EVOBIKE:
  • 36-volts-litiumbatteri, Samsung-celler
  • Hydraulisk skivebremsesystem
  • Motor fra det velkendte mærke Bafang
  • Baggrundsbelyst LCD-display med bl.a. speedometer
  • Fem niveauer for motorassistance
  • Udelukkende mærkevarekomponenter
  • Fri levering til din hjemmeadresse
  • 2 års tryghedsgaranti, også på batteriet
MANGE ANDRE BILLIGERE ELCYKLER:
  • 24-volts-litiumbatteri, noname-celler
  • Enklere fælgbremse
  • Motor fra ukendt producent
  • Analogt panel
  • Tre niveauer for motorassistance
  • Mange billige komponenter
  • Ikke fri fragt
  • 6-12 måneders garanti, ingen på batteriet

Evobike SPORT-8 er en sporty elcykel i en trekkingmodel, perfekt som pendlercykel. Kørestillingen kan ændres fra en sportslig indstilling til mere opret ved hjælp af styrstammen, hvor man kan justere både højde og vinkel. En stiv aluminiumsramme og et lavtplaceret litiumbatteri gør, at cyklen føles meget stabil og fleksibel.

Evobike SPORT-8 Mid-Drive er udstyret med en centermonteret motor fra Bafang. Denne type motor overfører kræfterne direkte til pedalerne, hvilket er en forskel i forhold til navmotorer, der er placeret inde i cyklens hjul. Denne centermotor har en såkaldt tryksensor, hvilket indebærer, at motoren kan registrere, hvor hårdt du træder i pedalerne, og tilføre motorkraft i henhold til dette. Jo hårdere du træder i pedalerne, desto mere hjælper motoren til. Det er helt klart det mest logiske funktionsprincip for en cykelmotor, eftersom det oftest er, når du træder hårdest i pedalerne, at du vil have mest motorhjælp. Andre motorer understøtter dig mere, jo hurtigere du træder i pedalerne, hvilket er en ulempe, hvis det pludseligt bliver tungt at træde i pedalerne, mens du cykler, og du ikke har nået at geare ned. I sådan en situation træder du langsomt, men hårdt ? og så understøtter motoren med tryksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevægelsessensorer reducerer ydelsen i sådan en situation.

På styret er der et smart, baggrundsbelyst LCD-display, som du skal bruge for at indstille, hvor meget motoren skal hjælpe til på de fem niveauer. Her vises også oplysninger om batteriets status, hastighed, gennemsnitlig hastighed, tophastighed og distance. Du justerer cyklens lys foran og bagpå via LCD-displayet. Motoren assisterer op til ca.: 25 km/t i overensstemmelse med de gældende færdselsregler. Der er en knap til "Walk assist", der bevirker, at motoren kører med 6 km/h for at hjælpe til, hvis du skal trække cyklen.

Litiumbatteriet i cyklen er fastgjort til stellet i en holder. Dette sænker cyklens tyngdepunkt en anelse sammenlignet med batterier på bagagebæreren, hvilket giver en mere behagelig og sporty cykeloplevelse. Dette gør også, at bagagebæreren kan frigøres helt til fx montering af en cykelstol. Det kan sagtens lade sig gøre at oplade batteriet, mens det sidder på cyklen, men det kan også tages ud og oplades et andet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung af typen 18650 NiMnCo, hvilket garanterer en lang levetid og stabil ydelse. Kapaciteten er 36 V og 10,4 Ah. Rækkevidden for elcykler er altid svær at angive, da det afhænger af en række forskellige faktorer, især hvor meget du hjælper til med at cykle, og hvilket understøttelsesniveau du har valgt. For at give en vejledende idé plejer vi at angive rækkevidden til ca.: 35-60 km pr. opladning.

Gearsystemet fra Shimano Altus har 8 gear. Systemet er et såkaldt udvendigt gearsystem, hvilket giver en lav rullemodstand og et bredt gearudvekslingsområde. Som med alle andre udvendige gearsystemer skifter du gear, mens du træder i pedalerne. Bremsesystemet består af effektive hydrauliske skivebremser på både for- og baghjul. Dette giver en god bremseeffekt i alle gear.

Cyklen leveres 95 % færdigmonteret med begge hjul monteret. Det eneste, du selv skal gøre, er at rette styret op og skrue pedalerne fast.

  • Centermonteret Bafang Max Drive-motor, 250 W.Læs motorspecifikation
  • Tryksensor til PAS-systemet
  • Tophastighed ca.: 25 km/t
  • SAMSUNG 36 V, 10,4 Ah-litiumbatteri, 18650 NiMnCo
  • Rækkevidde 35-60 km
  • Opladningstid: 4-6 timer
  • LCD-display med hastighedsmåler, triptæller etc.
  • 8 gear, Shimano Altus
  • Hydraulisk skivebremse foran og bagpå
  • 28" fælge, dobbeltbundede aluminiumsfælge
  • Kevlarforstærkede dæk med reflekskant
  • Stel fremstillet i 6061-aluminium
  • 51 cm stelhøjde
  • Materiale, forgaffel: Aluminium
  • LED-lys foran/bagpå
  • Mål (LxB): Ca.: 183,6 x 40 cm
  • Maks. lastvægt: 120 kg
  • Vægt: 24 kg
  • TÜV-testet
Andre har også kigget på: